Annons:
Etikett21-profiler
Läst 1045 ggr
[Nomen Nescio]
2016-06-30 18:49

Kommer Zlatan att lyckas i Manchester U?

Zlatan är klar för Manchester United, och då är frågan: hur kommer det att gå för honom där?

Annons:
[GIKmio]
2016-06-30 19:53
#1

Jag svarade skapligt av två orsaker. 1. Han är 35 år 2. Det är England, även om fotbollen där numera blandats en del med den fotbollsfilosofi han stött på i Frankrike och trakterna kring Medelhavet.

[Nomen Nescio]
2016-06-30 20:23
#2

Jag  tog också "skapligt" men hoppas förstås att han får erövra England.

Martin
2016-07-02 08:22
#3

Det beror såklart på vad man har för förväntningar.

Är förväntningarna att han bara spelar från start hälften av matcherna så blir det såklart jättesucce, för han lär starta i majoriteten av matcherna.

Är förväntningarna att han gör ett par mål, lär det också vara succe för han lär göra fler.

Är förväntningarna guld och skytteligaseger första säsongen, så blir det nog som bäst skapligt för jag tror inte på jackpot.

Jag tror att han kommer att klara sig ganska bra. Det lär inte ses som en misslyckad värvning om än kanske inte heller den mest prisvärda. Jag tror att han kommer kunna ge United en hel del. Och - jag blir inte överraskad om det blir nya titlar…

mvh Martin

Martin
2016-07-02 23:42
#4

Tar tillbaka allt jag sade om duktiga skyttar…

mvh Martin

[Hayabusa]
2016-07-03 11:02
#5

Fysik, inställning & tekniks kunnande - Zlatan kommer att sätta avtryck.

[GIKmio]
2016-07-06 17:49
#6

Jag har en del planer till hösten och vintern att bevaka Premier League på fotboll i fokus. Det kan bli intressant med en Zlatankoll emellanåt.. Förhoppningsvis ska det bli mer koll på dom andra stora ligorna också.

Annons:
Upp till toppen
Annons: