Annons:
Etikett01-allsvenskan
Läst 699 ggr
Martin
2015-11-02 13:33

Allsvensk stjärna gripen av polis

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article21689632.ab

Polisen som uttalar sig verka jobba vid ledningscentralen i Stockholm om man googlar hans namn ihop med "Polis". Det tyder väl på någon av Stockholmsklubbarna.

Säsongsavslutning som gått överstyr, eller är det som vanligt en tidningsanka? Jag är av naturen skeptisk till media och inte minst skandalrubriker.

mvh Martin

Annons:
[Carpinus]
2015-11-02 13:43
#1

Tycks vara en AIK:are, enligt samstämmiga nätuppgifter. Det brukar väl bli en del lössläppthet på sina håll när säsongen är över.

[Söderort]
2015-11-02 13:49
#2

Spelare i AIK.

Martin
2015-11-03 11:18
#3

Ja, och han träder fram nu. Han gör motanmälan idag om vad som skall ha startat det hela.

På filmen som figurerar i kvällspressen så lär det ju bli svårt att hävda att han är angripen om det inte finns något förlopp som inte är med (och det finns det säkert). Fast jag tror ändå att han får svårt att undgå att dömas för han jagar ju vakter osv rätt rejält i en längre sekvens där han borde kunna ta sig därifrån istället om han anser att han är överfallen.

mvh Martin

Martin
2015-11-03 11:51
#4

Och tilläggas skall: jag har ingen aning vem som figurerar i filmen utan ovanstående inlägg baseras alltså på filmen i kvällspressen där se påstår att det är AIKaren. Tillägget då jag av naturen är misstänksam mot kvällspressen. 😃

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: